Elérhetetlen az Ügyfélkapu és több központi szolgáltatóoldal

közélet

Nem elérhető az Ügyfélkapu, illetve egyetlen olyan oldal sem, amelyhez szükség lenne a Központi Azonosítás Ügynök szolgáltatás – számolt be a Telex.

Azt írják, hogy aki megpróbálja betölteni valamelyik oldalt, annak vagy 503-as hibaüzenet érkezik, vagy azt kapja üzenetként, hogy a kapcsolata nem privát, és nem is tud továbblépni. Egy olvasónk olyan üzenettel találkozott, amelyben a Központi Rendszer Üzemeltetés annyit írt, hogy hibaelhárítás zajlik.

Hogy mi a probléma oka, és meddig lesznek elérhetetlenek az oldalak, arról a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-t és Kormányzati Ügyfélvonalat fog tájékoztatást nyújtani.

Néhány nappal ezelőtt szintén informatikai problémák voltak a központi ügyintézést kiszolgáló oldalaknál, és ez a határátlépést, az okmányirodai ügyintézést és a vényköteles gyógyszerek kiváltását is megnehezítette.

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük