Elérhetetlen az Ügyfélkapu és több központi szolgáltatóoldal
Nem elérhető az Ügyfélkapu, illetve egyetlen olyan oldal sem, amelyhez szükség lenne a Központi Azonosítás Ügynök szolgáltatás – számolt be a Telex.
Azt írják, hogy aki megpróbálja betölteni valamelyik oldalt, annak vagy 503-as hibaüzenet érkezik, vagy azt kapja üzenetként, hogy a kapcsolata nem privát, és nem is tud továbblépni. Egy olvasónk olyan üzenettel találkozott, amelyben a Központi Rendszer Üzemeltetés annyit írt, hogy hibaelhárítás zajlik.
Hogy mi a probléma oka, és meddig lesznek elérhetetlenek az oldalak, arról a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-t és Kormányzati Ügyfélvonalat fog tájékoztatást nyújtani.
Néhány nappal ezelőtt szintén informatikai problémák voltak a központi ügyintézést kiszolgáló oldalaknál, és ez a határátlépést, az okmányirodai ügyintézést és a vényköteles gyógyszerek kiváltását is megnehezítette.