Több mint tízmilliót szórt el hirdetésekre Novák Katalin lemondása óta a Megafon
A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon – írja a Political Capital a Facebook-oldalán. Az elemzőcég szerint a kormánypárti influenszerek oldalain február 10-étől 14-ig, mintegy 4 nap alatt 29 hirdetést indult, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek.
A bejegyzés alapján ez a következőképpen oszlott meg a fideszes megmondóemberek közösségi oldalain:
- Szarvas Szilveszter: 2 850 000 forint,
- Bohár Dániel: 2 300 000 forint,
- Trombitás Kristóf: 1 600 000 forint,
- Apáti Bence: 1 575 000 forint,
- Déri Stefi: 1 100 000 forint,
- Deák Dániel: 775 000 forint,
- Korondy Tamás: 325 000 forint.
Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, az összeg folyamatosan nő.