6 napos leállás lesz a Vodafone-nál

tech

A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, melynek ideje alatt csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni a szolgáltatónál és néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz. A vállalat közlése szerint ez lesz a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik. – írja a HVG.hu.

A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők – adta hírül hétfő délelőtt a Vodafone.

A szolgáltató felhívja a figyelmet: az alapszolgáltatások működnek majd. Menni fog az otthoni vezetékes tévé, az internet és a telefon, lehet majd mobilhálózaton hívást indítani és fogadni, ahogy SMS-t küldeni és fogadni is. Működik majd a mobilinternet is. A műszaki hibabejelentéseket az érintett napokon is fogadja majd az ügyfélszolgálat.

Tehát mikor mi nem lesz elérhető?

Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:

  • a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések;
  • meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.

Július 11-16. között nem lesz elérhető:

  • rendelés leadása a webshopon, új készülék vásárlása;
  • új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is;
  • roaming szolgáltatás aktiválása;
  • meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás;
  • Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni;
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
  • készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
  • mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
  • Easy Rider alkalmazás;
  • feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.

A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a Vodafone erre a célra létrehozott oldalán érhető el.

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük