6 napos leállás lesz a Vodafone-nál
A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, melynek ideje alatt csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni a szolgáltatónál és néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz. A vállalat közlése szerint ez lesz a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik. – írja a HVG.hu.
A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők – adta hírül hétfő délelőtt a Vodafone.
A szolgáltató felhívja a figyelmet: az alapszolgáltatások működnek majd. Menni fog az otthoni vezetékes tévé, az internet és a telefon, lehet majd mobilhálózaton hívást indítani és fogadni, ahogy SMS-t küldeni és fogadni is. Működik majd a mobilinternet is. A műszaki hibabejelentéseket az érintett napokon is fogadja majd az ügyfélszolgálat.
Tehát mikor mi nem lesz elérhető?
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
- a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések;
- meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.
Július 11-16. között nem lesz elérhető:
- rendelés leadása a webshopon, új készülék vásárlása;
- új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is;
- roaming szolgáltatás aktiválása;
- meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás;
- Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni;
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
- készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
- mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
- Easy Rider alkalmazás;
- feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.
A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a Vodafone erre a célra létrehozott oldalán érhető el.