
Az MCC-ből érkezik a Libri-csoport két új igazgatója
A Libri-Bookline csoport hétfői bejelentése szerint Ludvig Orsolya Stefanie lesz az új marketingigazgató, és Deák András a Digitális Fejlesztések Igazgatóságát fogja vezetni.
A Kreatív beszámolója szerint Ludvig Orsolya Stefanie jelenleg a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, korábban a Siemens-nél dolgozott, valamint a Mercedes-Benz Manufacturing Hungarynél és a Heinekennél.
Mindemellett a LinkedIn profilja szerint a Libri csoportot megvevő, Mathias Corvinus Collegium (MCC) Média Iskolájában műhelyvezetőként dolgozik, ahol a Kommunikációs Műhely kialakításában vett részt. A portál kérdésére elmondta, tanári munkáját a jövőben is tervezi folytatni.
A másik újonnan kinevezett igazgató, Deák András egy most létrehozott divíziót fog vezetni a Libri-csoportnál: „A Digitális Fejlesztések Igazgatóságának feladata az lesz, hogy a jövő kihívásai mentén állítsa gyorsító pályára Magyarország piacvezető könyvkereskedőjét” – írták a közleményben.